عشق من

عشق من

برای تو ای همه ی زندگیم
عشق من

عشق من

برای تو ای همه ی زندگیم

وقتی

وقتی گریه کردم گفتن بچه ای

وقتی خندیدم گفتن دیوانه ای

وقتی جدی بودم گفتن مغروری

وقتی که شوخی کردم گفتن سنگین باش

وقتی حرف زدم گفتن پر حرفی

وقتی ساکت شدم گفتن عاشقی

حالا که عاشقیم میگن گناهه...؟!

حالا من تو این موندم که به چه ساز آنها برقصم آه آه آه از این مردم و روزگار

نظرات 2 + ارسال نظر
افتاب مهتاب سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

به ساز هرکی میرقصی برقص ولی به سا ز خودت نرقص ...
چون فقط به ضرر خودت کار میکنه ...... .

کتی شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://marze-gomshode.blogsky.com/

خانه ی دوست کجاست؟ در فلق بود که پرسید سوار
اسمان مکثی کرد
رهگذر شاخه ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید!
وبه انگشت نشان داد سپیداری!

اپم[خونسرد]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد