عشق من

عشق من

برای تو ای همه ی زندگیم
عشق من

عشق من

برای تو ای همه ی زندگیم

چرا به یاد نمی اورم؟

چرا به یاد نمی اورم !؟

من ادمی را دوست می داشتم

ستاره و ارغوان را دوست می داشتم

شکوفه و سیب و خیابان را دوست می داشتم

گرد همایی گمان های کودکانه را دوست می داشتم

نامه ها. ترانه ها و غروب های هر پنجشنبه را دوست می داشتم

اواز و انار و اهو را دوست می داشتم

من نمی دانم. من همه چیز را دوست می داشتم

......

گفتم کنار می ایم . اما نه با هر کسی

اما کنار تو را دوست می دارم

اما دوست داشتن را ....  دوست می دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
رسول پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.ashgamee.blogfa.com

سلام خوبی دوست عزیزم

وبت خیلی قشنگه عزیزمی

به ما سر بزن گلم منتظرتم@@@@@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد