عشق من

عشق من

برای تو ای همه ی زندگیم
عشق من

عشق من

برای تو ای همه ی زندگیم

شرح دلتنگیهای یه دختر که به پاییز عمرش رسیده باور داره که خزانش رسیده و به فصل سفید پوشی خودش داره نزدیک می شه این صفحه سیاه روزگار جوانی گذشته دخترخیره سره اینجا معبد راز و نیاز و آرامگاه روح سرگردان منه
نترس از هجوم حضورم
چیزی با من نیست
تاریک تاریکم

چون من کسی نا آشنا با خویشتن نیست....
او مرد در من آنکه با من مانده من نیست.........

خودمو میبینم ، خودمو میشنوم ، خودمو فکر میکنم
تا هستم جهان ارثیه ی بابامه
سلاماش، همه ی عشقاش، همه ی درداش، تنهاییاش ...
وقتیم نبودم ، مال شما .

اگه دوست داری با من ببین
یا بذار باهات ببینم
با من بگو ، یا بذار با تو بگم
سلامامونو ، عشقامونو ، دردامونو ، تنهاییامونو ...

و اکنون عشق را همچون دیواری می پندارم که بین من و توست
راستی یه چیز دیگه هرکی میخواد هرچی دوست داره از این کلبه درویشی برداره
اگر نتوانستم پروانه باشم| شمع می شوم تا در ماتم عشق بسوزم| بسوزم تا خاکستری برجای ماندکه همیشه بوی باران عشق را داشته باشد
اگر بارانی هستید بدانید باران تنها گریه بی پایان ابر دلهاست و تنهاست اوست که غبار دلها را می شوید پس بیایید بارانی باشیم

نظرات 6 + ارسال نظر
کتی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

مرسی که خبرم کردی!!!

خیلی قشنگ بود!!!

اهنگت زیباست!

آلما یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://ghamabad.blogsky.com

دلت پره ها.نگران نباش این نیز بگذرد

علی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

در نومیدی بسی امید است
پایان شب سیه سپید است

مثل هیچکس... شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.no1else.blogsky.com

سلام الهه جان
ممنون از اینکه به هیچکس ها سر زدی
شما هم وب زیبایی دارین، مطالب جالب و قشنگی بود.
هرچی آرزوی خوبه مال شما
فرید

کتی چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://marze-gomshode.blogsky.com/

سلااااام[گل]

من اپم!!!!!

زودی بیاااااااااااااا

آواره جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://avaare.blogsky.com

سلام
اولندش ممنون که به وبم سر زدین... اونجا را ساختم تا هروفت انشاءالله با خانمی خودم محرم شدیم تقدیم اوشون کنم به عنوان یه هدیه ... و بعدش هم درش را تخته میکنم
دومندش با افتخار شما را لینک کردم
سومندش خدا نکنه به خزان و زمستان عمرتون برسید... الآن وقتی است که باید سفید پوش باشین اما نه با برف زمستانی که با لباس عروسی... الآن وقتشه که باید زرد باشید اما نه با خزان پاییزی بلکه با گرمای سوزان عشق
الآن نوبهار زندگیه ... اگه اینها که نوشتین واقعیه... اگه واقعا تجربه عشق شکست خورده ای داشتین، خوشحال میشم برام تعریفشون کنین
ممنونم
جهارمندش من با اجازه تون هرچند وقت یه بار شاید مطلبی از وبتون بردارم، خواستم در جریان باشین پس فردا یخه مارا نگیرین که چرا دوزدی کردیم
ایام به کامتان باد
امضا
گلپسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد